Jak udekorować drzwi na święta

wtorek, stycznia 07, 2014

Pomysł zamieszczam na przyszłość, ponieważ święta mamy już dawno za sobą. W zeszłym roku zamiast wieńca bożonarodzeniowego, z którego przymocowaniem mam zwykle problem postanowiłam wykorzystać girlandy, malutkie bombki i bezprzewodowe oświetlenie w kształcie gwiazdek. Całość to jedynie kilka części, a dekoracja drzwi, która wita gości ładna i estetyczna.

Osobiście bardzo podobają mi się dwie gałązki, które połączone razem tworzą girlandę, a do tego wyglądają bardzo naturalnie. Gałązki pełne są czerwonych jagód, szyszek oraz listków.  Udało mi się je kupić z dużym wyprzedzeniem w Leroy Merlin. Teraz pewnie przy odrobinie szczęścia będą w promocyjnej cenie  i dla wygody można je wypatrywać także on-line, jeśli nie macie LM w swoim mieście.

Do dekoracji użyto:
2 gałązki ozdobne
bezprzewodowe oświetlenie mikro LED
złote bombki i wstążeczki
taśma przezroczysta


Całość przymocowałam bezbarwną taśmą i nie obyło się bez wpadek, a w zasadzie upadków. Dopiero za trzecim razem mocowanie wytrzymało i mogłam gałązki przyozdobić malutkimi złotymi bombkami, a na koniec udekorować oświetleniem.

W takim miejscu zwykle trudno o gniazdko, a zwisające kable nie są zbyt estetyczne. Dlatego z pomocą przychodzą coraz to powszechniejsze oświetlenia ledowe zasilane bateriami.

W tym przypadku jest to oświetlenie mikro LED w kształcie drucianych gwiadek, któro nie pożera zbyt dużo energii. Wygląda bardzo ładnie i estetycznie czego nie można powiedzieć oglądając same zdjęcia produktu na zalando.pl


Oświetlenie dodatkowo wyposażone jest w timer, który z powodu braku instrukcji trudno rozgryźć. Obecnie ustawione w pozycji Timer oświetlenie włącza się wieczorem ok. 17-18 i wyłącza samo ok. 21. Jest to bardzo fajna opcja szkoda tylko, że taka tajemnicza :-)

Po zdjeciu dekoracji mam zamiar wykorzystać oświetlenie w pokoju L. umieszczając je na poręczy wezgłowia łóżeczka pod baldachimem.

A Wam jak się podoba?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze