Chicken Parmigiana

czwartek, maja 03, 2007

Dzisiaj tknęło mnie coś do zrobienia obiadu z AllRecipes.com. W lodówce nie było zbyt wiele, poza tym mamy dzisiaj święto, więc i sklepy mnie nie ratują, a na tej stronce jest fajna wyszukiwarka, która z podanych składników wyszuka danie. W ten sposób padło na Homemade Chicken Parmigiana, który okazał się całkiem niezły w smaku. Chłopcy zachwycali się sosem, a mi to on się raczej taki sobie wydawał.

Zazwyczaj tak mam, że jak już coś zaczynam doprawać, szukając smaku, zaczynam tracić smak na języku. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale później muszę już wołać domowników do oceny smaku sosu. Poza tym kosztowanie skutecznie niweluje u mnie uczucie głodu i po ugotowaniu obiadu, nie mam na niego ochoty. Ach te zapachy!

Na zewnątrz pogoda nie zachęca do spaceru, a mimo to wbrew wizualnym pozorom jesy u nas bardzo przyjemnie i ciepło. Szkoda, że wcześniej tego nie odkryłam i nie zrobiliśmy na grila.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze