Summer School - foto

czwartek, maja 31, 2007

O Bielefeld było już trochę kulinarnie, więc uzupełniam tylko o pozostałą część. Nie w sposób jest pokazac tutaj wszystko, lecz mam nadzieje, ze chociaz ta odrobinka będzie odzwierciedlać piękno Bielefeld i jego okolic.


 
Po lewej: Jugendgästehaus, czyli nasz hotel. Po prawej: Universität Bielefeld.

 
Ratusz w Bielefeld: stara (po lewej) i nowa częsć (po prawej)

 
Budynki na starym miescie.

 
Koscioly w Bielefeld.

 
Zamek Sparrenburg: widok na Bielefeld (po lewej) oraz sam zamek (po prawej).

 
 
 
 
Zamek Sparrenburg (zdjęcia powyżej)

 
Okolice Galerii Sztuki w Bielefeld.

 
HNF Muzeum w Paderborn (po lewej) oraz pierwszy kalkulator (po prawej).

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ten kalkulator mnie rozwalił! :)

    A tak w ogóle, to dopiero teraz zauwazyłam, że jestem na Twojej liście Favsów :) Bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co. W końcu muszę jakoś do Ciebie trafiać, a że mam krótką pamięć to m. in. ten blog mi służy do zapamiętywania różnych rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No kalkulator jak kalkulator, liczy nie ;-) niezle fotki z wyjazdu a przepisy to musze poprzegladac i cos wyprobowac pzdr

    OdpowiedzUsuń