Do wszystkich odwiedzających

sobota, czerwca 09, 2007

Zauważyłam w statystykach, że odwiedza mnie parę osób z okolic Rzeszowa i Lublina. W związku być może zainteresuję kogoś malutką 2-miesięczną kotką, którą mam do oddania. Być może Wasi znajomi chcieliby mieć nowego domownika? Jeśli ktoś byłby zainteresowany prosiłabym o kontakt mailowy millie[at]vp.pl (w miejsce [at] proszę wstawić @) lub pozostawienie komentarza z namiarami kontaktowymi.

PS. Niedługo będę także w Lublinie z jednym kotkiem, którego bierze mój kolega.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Nam tez sie kocia familia powiększyła! Mama mi pisała, że nasza młoda kotka już urodziła... Oczywiście wszystkie czarne.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe... A ja się właśnie przekonałam, że mi ktoś w całym mieście ogłoszenia poździerał z tablic. Masakra...

    OdpowiedzUsuń