Sezamowo-pomarańczowy kurczak

czwartek, czerwca 14, 2007

Kocie ogłoszenie do Wszystkich z okolic Rzeszowa i Lublina


Czasami zdarza mi się popełnić jakieś odstępstwo i przygotować coś, za czym reszta nie przepada. Do tych cośów należy połączenie kurczaka i pomarańczy. Jeszcze nie zdarzyło mi się trafić na takie połączenie, któro przypadłoby mi bardzo, ale to bardzo do gustu. Mimo wszystko nie poddaję się i szukam. Tym razem wybór padł na sezamowo-pomarańczowego kurczaka, niezbyt zachwycającego, ale miło pomarańczowego i orientalnego.

A to jest mój nowy parapetowy ogródek ziół wg propozycji Maji z programu "Maja w ogrodzie" :-) Bardzo spodobała mi się propozycja sadzenia kilku ziół w jednej doniczce. Prezentuje się bardzo ładnie, ciekawa jestem tylko jak długo pożyje. Ale to czas pokaże.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze