Szaro, buro i ponuro

piątek, marca 23, 2007

Nawet rozgrzewająca, mocno czerwona zupa paprykowa wygląda w taki dzień jak dzisiaj nieciekawie. Szaro, pochmurno, prawie ciemno, wprowadza mnie w marny nastrój... Chce mi się spać! Ziew...

Wskazówka: Jak obrać paprykę ze skórki?

Żeby obrać paprykę ze skórki, należy włożyć ją do pierkarnika rozgrzanego do 180-200C na najwyższą półkę i piec dopóki na skórce nie zacznął pojawiać się czarne plamy. Po tym zabiegu wsadzić do miseczki, przykryć folią spożywczą na 15 min. Zdjąć skórkę.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Witam wszytskich Kucharzy!!!Przeczytalem wlasnie jak obrac papryke ze skorki i wszystko jest tak jak powinno byc ale jest jeden maly minus.Po upieczeniu i wyjeciu z piekarnika nie przykrywac scierka i nie ozstawiac na 15 minut ale wsadzic do wody z lodem co zapobiega dalszemu pieczeniu i papryka jest dobrze wypieczona i nie piecze sie dalej bo zimna lodowa woda temu zapobiega bo ciapatej papryki nie chcemy a to pomaga w lepszym obiereaniu.Zapomnialem jeszce napisac zeby przed pieczeniem posmarowac olejem i posypac morska sola[droga ale najczysciejsza sol na swiecie-wyglada jak platki sniegu]

    Jesli macie jakies pytania pisac smialo.Papap i pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu by mi się nie chciało tak bawić z papryką... Wolałabym poczyatć, spotkać się z kimś, wypić kawę, porozmawiać z mężem, zrobić sobie kąpiel relaksującą i różne maseczki (o seksie nie wspominając ;)... Ech, kobietki są naprawdę bardziej pasjonujące zajęcia. Albo to ja mam szczęście, że mój mąż nie wymaga ode mnie cudów w kuchni. No, albo nie pracujecie zawodowo na pełen etat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Anonimko, widać, że niektórym może sie wydawać, iż papryka mogłaby co niektóre kobiety unieszczęśliwiać i nawet przez te kilka minut, bo nie wliczam pracy piekarnika. W końcu wtedy można zrobić to o czym piszesz :-)
    Dodam również, że można gotować z mężem. Akuratnie mój bardzo lubi gotować zarówno sam jak i wspólnie ze mną.

    PS. Osobiście studiuję dziennie, pracuję i wychowuję 6miesięczną córeczkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń