Forma na bagietki

środa, stycznia 13, 2010


Wczoraj do mojej kuchni wprowadziła się forma do bagietek, a dziś zadebiutowała w piekarniku. Niestety, a może na szczęście, jestem uzależniona od poprzednio wpisanego przepisu na bagietki. Są boskie w smaku i takie proste w wykonaniu.

Wracając do samej formy. Wybrałam taką na 3 bagietki, choć przez moje niedopatrzenie pewnie zdecydowałabym się na wersję dla czterech, gdyż większa jest ażurowana. Po upieczeniu bagietka nie jest chrupiąca od spodu i nie jest rumiana. Niestety! Gdyby nie pożądany kształt nadal piekłabym bagietki na zwykłej blasze.

Posumowując, gdyby nie korzystna cena - w mniamowym sklepie są teraz promocje - byłabym troszeczkę zawiedziona. Tymczasem pokombinuję z tym przyrumienianiem spodu :)

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Mam podobna forme, tylko ze taka dziurkowana; i zastanawiam sie teraz, czy bagietki z niej beda inne, czy tez takie niezbyt chrupiace od spodu... Nie mialam jeszcze czasu testowac, ale w razie czego dam znac czy jest tak samo czy inaczej ;)

    A Twoje bagietki sliczne :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń