Książki kucharskie w sieci

czwartek, lutego 06, 2014

Dziś krótko o tym jak i gdzie kupuję książki z przepisami. Na zdjęciu widoczna jest moja bieżąca lektura kulinarna, którą zamówiłam na angielskim Amazonie, który już od dłuższego czasu oferuje darmową przesyłkę do Polski dla zamówień powyżej 25GBP czyli około 130zł (całkiem nie dużo nawet w przeliczeniu na złotówki). Można tam kupić prawdziwe książkowe perełki niedostępne w Polsce, ale warto zwrócić także uwagę na inne produkty. Amazon to naprawę wielki internetowy sklep, w którym można kupić praktycznie wszystko - biżuterię, sprzęt elektroniczny, ubrania, zabawki itd. Promocje często są niebywale opłacalne. Gdy chcemy skorzystać z darmowej dostawy FREE Super Save Delivery (3-10 dni roboczych) realizowanej przez firmę kurierską DHL musimy zwrócić uwagę na to, czy produkt sprzedawany jest bezpośrednio przez Amazon. Świadczy o tym informacja poniżej ceny i statusu dostępności o treści: Dispatched and sold by Amazon. Tylko takie produkty (z wyłączeniem niektórych produktów zastrzeżonych od wysyłki za granicę np. Kindle) obejmuje darmowa dostawa, która w praktyce jest bardzo szybka i często zajmuje krótszy czas niż podany w prognozie z trackingu. Nie zdarzyło mi się czekać dłużej niż 3-4 dni robocze. Jest to niezły wynik jak na przesyłkę zagraniczną i to całkiem darmową.

Poza Amazonem kupuję także na eBay. Niestety ostatnio coraz rzadziej. Chociażby z tego powodu, że w naszym kraju też można znaleźć super oferty cenowe.
I tak całkiem przypadkiem ostatnio szukając książki Apetyczna Panna Dahl - Sophie Dahl (niestety już niedostępna - tutajnatknęłam się na dyskont książkowy Aros.pl z super promocją trwającą do 14 lutego br. W promocji książka Sophie kosztowała niecałe 39zł. Co dla niektórych ważne w wersji polskiej. Wraz z nią zamówiłam także biblię chlebową Jefrrey'a Hamelman'a, o której zawsze marzyłam, a także książki z przepisami na sushi. Przesyłka pocztowa z odbiorem w urzędzie dotarła do mnie na drugi dzień po złożeniu zamówienia. W pełni podziwiam za szybkość realizacji. Wow!

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie zakupów na wyżej wymienionych serwisach piszcie komentarze.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze