Pieczeń z indyka w sosie jabłkowym z nutą piwną

poniedziałek, listopada 12, 2007


Ilekroć w lodówce ląduje dorodny filet z indyka mam ten sam dylemat - co by tu z niej zrobić? W poszukliwaniu sposobu na indyka doskonałego postanowiłam wypróbować kolejny przepis z MM. Tym razem wybrałam tytułową pierś z indyka. Szczerze przyznam, że był to najlepszy przepis, który dotychczas wypróbowałam. Wcześniej na naszym stole gościło indycze jednogarnkowe danie oraz kilka innych bajaderkowych pomysłów na to mięsko. Poza konkurencję wymienię tutaj udziec indyka marynowany w sosie sojowym i occie balsamicznym, który znakomicie nadaje się jako wędlina do chleba oraz wszelkiego rodzaju curry uwielbiane w naszym domu przez wszystkich.

Cóż więcej? Pozostaje mi nadal szukać doskonałej pieczeni z indyka. A może macie jakieś pomysły?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. mniamniuśne :-P

    moja babcia robi najpyszniejszą pierś indyczą, alenie znam receptury (jeszcze).wiem tylko,że dużo tam czosnku,a całość pływa w pysznym sosie z nutą curry. poezja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już poznasz to koniecznie daj znać :-)

    OdpowiedzUsuń