Sałatka porowa

niedziela, marca 30, 2008

Sałatka z pora, czy jak kto woli po prostu sałatka z warzywami - jedna z wielu wariacji na ich temat. Doskonała solo, ale pasuje także do niektórych dań obiadowych. Pyszna, mniamuśna... Więcej nie powiem, bo moja miłość do pora jest wielka ;-)


składniki
1 por, mały
1/2 pęczka rzodkiewek
1/3 puszki kukurydzy
2-3 jajka
10-15 dag żółtego sera
majonez + śmietana
sól, pieprz

sposób przygotowania
Pora oczyścić, umyć, pokroić w pół plasterki (razem z zieloną częścią). Dodać odsączoną kukurydzę, pokrojone w kostkę rzodkiewki oraz ugotowane i pokrojone w kostkę jajka. Dodać pokrojony w kostkę żółty ser, doprawić solą i pieprzem, ew. ziołami do sałatek, dodać majonez i śmietaną (pół na pół lub wg uznania), odstawić do przegryzienia się.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. niesamowity blog! na pewno kosztował/kosztuje ogrom pracy. Muszę kiedyś przetestować któryś z przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie Alexm! Blog zrodził się z pasji gotowania i odkrywania nowych smaków. Kiedyś pomyślałam, że nie jestem w stanie wypróbować wszystkich przepisów z internetu w ciągu całego życia. Ale nie zaszkodzi spróbować :-) Kosztuje tyle pracy, co gotowanie codziennych obiadów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam Twoją sałatkę, była pyszna :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mirabelko, bardzo się cieszę. Jesteś jedną z pierwszych osób, które się dzielą swoimi wrażeniami po wypróbowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam,fajny jest Twój blog...podoba mi się ,wypróbowałam Twoją sałatkę,tylko porę jak pokroiłam lekko pogniotłam ,zrobiła się mniej chrupiąca, ale też pyszna.Dziś robię sałatkę z ziemniakami do obiadu ,pozdrawiam barbara

    OdpowiedzUsuń