Początek marca początkiem niespodzianek

poniedziałek, marca 01, 2010

W piątek dostałam bardzo miłego maila z informacją, że blog "Od kuchni" został wybrany do cyklu blogów tygodnia przez Ugotuj.to. Było to dla mnie niesamowite zaskoczenie, gdyż blog dopiero co wstaje na nogi po Liliankowej rewolucji, która w moim życiu przyniosła wiele zmian, w tym także blogowy urlop macierzyński.


Na szczęście w życiu trafiają się czasami nieoczekiwane zwroty sytuacji. Już myślałam, że nic mnie nie podniesie na duchu szczególnie w kwestii prowadzenia bloga, a tu proszę... taka niespodzianka.

Serdecznie dziękuję!

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Olu, gratuluję! Nalezalo Ci się :) Idę czytać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej lektury, choć nie ma co czytać, bo wiedziałam, jak to wypadnie po pisaniu pracy magisterkiej z dzieckiem na kolanach :) Zero konstruktywności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, czyta się bardzo przyjemnie :)
    gratuluję!

    piękne kobiety z Was!

    OdpowiedzUsuń