Niepozorna i fascynująca...

środa, marca 03, 2010


...malutka ręcznie zwijana kuleczka, która z pewnością zaskakuje swoim niezwykłym aromatem. W środku znalazłam pachnące, prawdziwe kwiaty jaśminu i nagietka, a wszystko to przybrane zielonymi listkami. Czy już wiecie co to jest?

To kompozycja herbaciano-kwiatowa, zamknięta w ręcznie zwijanych kulach Cai Ping Xian Tao. Po otrzymaniu paczuszki byłam zaintrygowana krąglutką zawartością. Był to również dobry powód do odkurzenia zapomnianego już dzbanuszka. Przy okazji przekonałam się, że ma właściwą pojemność 0,8l. Nie jestem specjalistką, ani też wyjątkowo profesjonalną wielbicielką herbat, ale jestem przekonana, że każdemu przyniesie ona niezapomnianą chwilę przyjemności i ucieczki od dnia codziennego. Taka odrobina zamienia się w cudnie wyglądający, pachnący bukiecik.

bio-artistic-tea-mix
Znajdziecie ją w opakowaniu GREEN Artistic Tea - Bio-Active (Skład: herbata zielona, jaśmin, nagietek, naturalny aromat). Mniamuśne i niezapomniane herbaciane doznanie.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze