Ogórki curry II

piątek, lipca 31, 2009


składniki:
2 1/2 kg pokrojonych w koreczki średnich ogórków,
2 łyżki soli,
3 cebule pokrojone w talarki,

zalewa:
1 1/2 szkl. octu,
1 1/2 szkl. cukru,
1 szkl. wody

sposób przygotowania:

Składniki zostawić na 3 godz.

Po tym czasie zagotować zalewę. Ostudzić.

dodatki:
Po 4 łyżeczki mielonego pieprzu, przyprawy curry, papryki mielonej słodkiej oraz
4-5 łyżek pokrojonego zielonego koperku.

Wszystko wymieszać, do słoiczków.

Pasteryzować 5 minut od zagotowania.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Przepis brzmi bardzo smacznie, szczegolnie ten dodatek curry mis ie podoba; jedyny mankament to ze oprocz mnie nikt nie tknie ogorkow w occie :/ Wiec chociaz napatrze sie na Twoje zdjecia ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe... sama jestem ciekawa smaku, bo octu nie lubię w dużych ilościach, ale koleżanka mówiła, że są ok. Więc żyję nadzieją :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam kiedyś takich ogórków-cudo.
    A zdjęcie wyszło Ci przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj,chetnie bym takich zjadla,moje smaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia zachęciły mnie do spróbowania tego przepisu, zrobiłam co wyszło jeszcze nie próbowałam ale smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń