Ryż z kurczakiem i cukinią

środa, października 24, 2007


Pomysł na to wspaniałe i szybkie danie znalazłam na CC - Kurza pierś z cukinią Marghe. Niestety w ostatnim czasie popełniam mnóstwo nieprzewidzianych błędów, które bezodwrotnie wpływają na przepis. Powodem tego jest fakt, iż komputer stoi w pokoju oddalonym od kuchni o parę metrów, do tego moja pamięć zawodzi, a z troski o środowisko nie drukuję ton kartek z pojedynczymi przepisami. W rezultacie dodam coś zamiast czegoś lub inaczej to coś pokroję.
Dlatego też i tym razem zamiast posiekanej na wierzchu dymki w potrawie wylądowała cebula. Doprawiłam przyprawą do kuchni chińskiej i odrobiną pieprzu. Wyszło bardzo smaczne :-)

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. a ja mam jeszcze cukinie w lodówce, czeka sobie na weekend. tez cos wymyslę. trzeba sie nia nacieszyc,bo niebawem skończy sie sezon warzywny i bedziemy juz tylko wspominać te pyszności i ślinić się oglądając zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń