Słodko i świątecznie

poniedziałek, grudnia 24, 2007


Praca wre, gdyż do pierwszej gwazdki pozostało zaledwie parę godzin. Pierogi i uszka czekają na swoją kolej. Sałatka warzywna jeszcze nie gotowa, ale jestem dobrej myśli. Wszystko będzie gotowe na czas.

Tymczasem wczorajsze wypieki przyniosły efekty i dziś choinka cieszy oko bogactwem przeróżnych ozdób, w tym również pepparkakorotów Małgosimi, których ozdabianie doprowadzało mnie momentami do białej gorączki :-)

A korzystając z okazji pragnę życzyć Wszystki odwiedzającym mój blog...

...spokojnych, ciepłych, rodzinnych i przede wszystkim bardzo smacznych Świąt Bożego Narodzenia.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. A ja korzystając z okazji ;-) ślę Ci moc serdecznych życzeń noworocznych!!

    By w tym nowym roku ziściły się Twoje małe i duże marzenia!
    By życie przynosiło same radości!
    Duuużo miłości i zdrowia!
    Słodkiego życia! :-)

    Wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję wszystkim i jednocześnie przepraszam za tak długą nieobecność, ale mam nadzieję ją nadrobić.

    OdpowiedzUsuń