Egg Perfect, czyli koniec problemów z gotowaniem jajek

sobota, czerwca 18, 2011


Ten malutki, zgrabny wskaźnik do gotowania jajek rozwiązał nasze problemy z uzyskaniem odpowiedniego stopnia ścięcia zawartości skorupki :-)

Jak się okazało w nowej kuchni zastały nas te same, stare problemy. Smaczek na jajka na miękko kończył się zwykle zbyt twardym albo zbyt surowym jajem. Gotowaliśmy je już chyba na wszystkie dostępne w internecie sposoby. Niby żadna sztuka, a jednak!

Wskaźnik do gotowania jajek firmy Kuchenprofi okazał się strzałem w dziesiątkę. Wskaźnik informuje o stopniu ugotowania jajek: na miękko (weich), średnio (mittel), na twardo (hart).

Sposób użycia:
Wystarczy umieścić go garnku wraz z gotowanymi jajkami i cierpliwie obserwować wielkość powstającej na czerwonym jajku obwódki.

Jego wymiary przypominają spore klasyczne jajko (6 x 4 cm).

W praktyce:
Wskaźnik przetestowałam na środkowym wskazaniu czyli jajku ugotowanym na średnio. Brzmi dziwnie, ale ja właśnie takie jajka do chleba lubię najbardziej.

Egg Perfect

Jak widać jajeczko wyszło idealne. W środku z minimalnie miękkim żółtkiem. Po prostu mniam!

Jedyną wadą może okazać się dość wysoka cena (ok. 35zł), ale zawsze można polować na promocje z tym małym, praktycznym przydasiem.

Produkt kupicie w sklepie AleDobre

  • Share:

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Superowe, ja zawsze przegapiam ten moment kiedy jest na miękko. Dla mnie to nie do opanowania

    Zapraszam na rozdanie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysl. Wlasnie je zakupilam przez Amazon w Uk. Tutaj jest o wiele tansze, bo tylko 9 zl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę bardzo fajne :) chętnie bym to zobaczyła w swojej kuchni. chyba muszę tego przydasia dopisać do listy życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też najbardziej lubię właśnie takie jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez zawsze mam z tym problem i zamiast jajka na miękko musimy jeść na twardo :) wspaniały przyrząd!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń