Jak zrobić spiralę z ogórka lub marchewki?

poniedziałek, czerwca 28, 2010

Kiedyś pytanie to trapiło mnie na co dzień, kiedy chciałam w ciekawy sposób udekorować podawane danie.



Całkiem niedawno stałam się posiadaczką świderka do dekoracji Victorinox. Można pomyśleć, że taki mały gadżet, a cieszy ogromnie :) Nie jestem osobą cierpliwą, więc domowe sposoby z wykałaczkami i równym cięciem nie wchodziły w grę. Próby porzuciłam aż do dnia. w którym poznałam ową spiralkę choć początki wcale nie były łatwe.

sposób użycia:
Spiralka tnie ogórki, marchewki (i co tylko wam jeszcze z warzyw twardszych do głowy przyjdzie) w sprężynę. Trzeba tylko dobrze wkręcić/wbić początek. Usztywnić dodatkowym szpikulcem, żeby świder wchodził podczas cięcia prosto i powoli z wyczuciem kręcić sprawdzając grubość ciętej sprężnki.

dodatkowe informacje:
Firma Victorinox gwarantuje, że jej scyzoryki i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej i udziela wieczystej gwarancji na wszelkie wady materiałowe i fabryczne (z wyjątkiem elementów elektronicznych - objętych 2-letnią gwarancją). Ta gwarancja nie obejmuje nadużywania, niewłaściwego użytkowania lub normalnego zużycia.

Do nabycia w AleDobre.pl

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze