Piersi z kurczaka z fasolą i sosem śmietanowym

wtorek, czerwca 15, 2010

Duuużo się u mnie dzieje i z tego powodu mam ogromne braki, jeśli chodzi o bloga. Z reszta nie tylko bloga regularnie zaniedbuję... Żyjemy intensywnie, wiele rzeczy jest w trakcie zmian. Zaczynamy remont, przeprowadzkę, ja zaczynam własną działalność, o której pewnie wkrótce napiszę kilka słów. Niemniej jednak ciągle coś gotuję, pichcę. Mam trochę za mało czasu na chleby, na szczęście jednak odkryłam u nas chleb bez spulchniaczy i sztucznych dodatków za 2zł, a do tego mniam!


składniki:
2 piersi z kurczaka
1 cebula
100 g masła
200 ml śmietany 36 %
100 g sera edamskiego
1/2 puszki fasoli czerwonej
1 marchew
1 por
curry, pieprz czarny, sól, tymianek

sposób przygotowania:
Na maśle podsmażamy posiekaną cebulę, por oraz marchewkę. Dodajemy fasolę. Doprawiamy solą, pieprzem, curry i tymiankiem. Na koniec dodajemy starty ser. Piersi kurczaka rozcinamy na tzw. książkę i rozklepujemy lekko. Nakładamy farsz, zawijamy. Obsmażamy na patelni. W garnuszku przesmażamy cebulkę dodajemy bulion (może być niecała porcja z pół kostki). Odparowujemy i na koniec dodajemy śmietanę. Obsmażone roladki zalewamy sosem i wszystko razem dusimy a potem smacznie spożywamy. Opcjonalnie można roladki zapiec w piekarniku, co też uczyniłam.

Smaczego!



dodatkowe informacje:
Przepis wzorowany na jednym z przepisów podanych w programie Dzień dobry TVN

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. nawet przy małej ilości czasu potrafisz stworzyc na talerzu piękną kompozycję. smaków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś o braku czasu i przeprowadzkach wiem... sama to przechodziłam ostatnio, na szczęście już wychodzę na prostą.

    Kulinarna propozycja - wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, jestem przedstawicielem firmy zNatury.pl. Jesteśmy sklepem ekologicznym i chcielibyśmy podjąć współpracę z Panią. Więcej informacji wyśle Pani na mailu.

    Proszę o kontakt
    mail: s.zacharek@znatury.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznie wyglądający kurak, zapisuję sobie do wypróbowania. Życzę powodzenia z własną działalnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,

    W związku z tym, iż nie mogę znaleźć na blogu bezpośredniego kontaktu do Ciebie pozwól, że tutaj, w paru zdaniach przekażę Ci moją wiadomość.

    Chciałbym poinformować, iż do dnia 15 grudnia 2010 roku trwa konkurs kulinarny pod nazwą „Gęsina w blogosferze”. Udział w nim, to nie tylko niepowtarzalna szansa na wypromowanie własnego bloga, ale przede wszystkim okazja zdobycia wspaniałych nagród.

    Zapraszam do zapoznania się z zasadami konkursu http://www.gesina.pl/konkurs-blogosfera i próby swoich sił w przyrządzaniu gęsiny.

    Z pozdrowieniami,
    blogi@gesina.pl

    OdpowiedzUsuń