Pikantne kurczakowe kąski - pieczone

wtorek, kwietnia 29, 2008

Super alternetywa dla przebojowych Małgosimowych paluchów z kurczaka.


składniki
ok. 50-60 dag filetów z kurczaka
2 łyżki oliwy z oliwek
4 ząbki czosnku, wyciśnięty lub posiekany
troszkę pieprzu
sól do smaku

Mięso pokroić w kawałki i zamarynować w powyższych składnikach przez 1h w lodówce.

Miseczka 1:
ok. 1 szklanka dobrej tartej bulki
troszkę pieprzu kajeńskiego
chlapka oleju

Oleju tyle, żeby po wymieszaniu panierka wyglądała jak wilgotny piasek.

Miseczka 2:
jajko + mleko

Piekarnik rozgrzać do 220 stp. C. Drobiowe kąski maczać najpierw w jajku, a następnie w panierce. Kłaść na blasze wyłożonej pergaminem. Piec ok. 15 minut.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. na pewno wyprobuje! uwielbiam wszystkie takie przepisy na kurczaka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Olu! :)
    Dziś, po baaaardzo długim czasie zajrzałam na mojego bloga i -chwile poxniej- do CIebie. Nie ma co, stęskniłam sie za blogowaniem, za czytaniem blogów, za wszystkim! Tak sie złozyło, że własciwie nie mam teraz dostepu do internetu (raz na jakis czas sprawdzam poczte i to wszystko...),nie mam możliwości robienia zdjęć, więc niestety mój blog będzie zahibernowany... Mam nadzieję, że nie na zawsze.

    Bardzo się ucieszyłam czytajac, co u Ciebie. Jestes juz Pania Żoną, gratuluję!!! :) U mnie wiele sie ostatnio zdarzyło i jedno jest pewne- Panią Żoną długo jeszcze nie będę ;)

    Będę- w miare możliwości- zaglądac do Ciebie od czasu do czasu. NIedanow skonczyłam pisac pracę magisterską (pod koniec maja sie bronię), więc teraz powstaram się częsciej odwiedzać internet.

    Przesyłam całuski i ruszam pobuszować po Twym archiwum! Widzę, że robisz jeszcze lepsze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń