Nowe nie nowe, czyli sprzęt refurbished

poniedziałek, marca 07, 2011


Całkiem niedawno wylicytowałam sobie na Allegro ot takie coś, co widać na zdjęciu do codziennej przyjemności kawowej :) Już długi czas nosiłam się z zamiarem zakupu prostego ekspresu ciśnieniowego z końcówką do spieniania mleka. Trafiłam całkiem nieźle na DeLonghi model ECO 200CD.B w wersji refurbished.

Co to takiego produkt refurbished? Otóż sprzęt refurbished to tzw. produkt "odtworzony" przez producenta i ponownie skierowane do sprzedaży. Powody tego odtworzenia mogą być różne i dlatego wiele osób unika takiego sprzętu.

My w swojej historii zakupów na Allegro kupiliśmy już wcześniej laptopa w wersji refurbished, który bezproblemowo działa od lat po dziś dzień, a teraz przyszła pora na ekspres, który przypadkiem udało mi się wylicytować po bardzo atrakcyjnej cenie. Sprzęt otrzymałam kurierem na drugi dzień i byłam bardzo ciekawa jak jest odtworzony :) Moim oczom ukazało się opakowanie zastępcze, któro również często jest cechą charakterystyczną tego typu produktów. W środku zobaczyłam zabezpieczony nowiutki ekspresik z fakturą zakupu i gwarancją rozruchową.

Kawa miodowo-imbirowa

składniki:
porcja kawy (ok. 100-150ml),
2 łyżeczki miodu,
2-3 szczypty imbiru,
50 ml mleka,
sposób przyrządzania:
Kawę należy zaparzyć. Mleko spienić. Miód i imbir dokładnie utrzeć w filiżance oraz dodać napar kawy. Całość udekorować pianką z mleka oraz posypać imbirem.

Smacznego!

PS. Minęło już kilka tygodni i wszystko działa jak należy a mleczko spienia super!

  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. A widzisz, dobrze, że to napisałaś, bo bałabym się kupić coś refurbished, a okazuje się, że niepotrzebnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy taką frytkownicę, też z De Longhi. działa bezproblemowo i jest świetna:) pozdrawiam i życzę wiele kawowych rozkoszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nobleva, my się praktycznie niczego nie boimy kupować :) Choć na dniach zamieszczę post ku przestrodze, bo kupiłam na Allegro suszarkę do prania Viledy i okazało się, że Sprzedawca egzystuje w kraju, w którym panuje anarchia i polskie prawo konsumenta go nie obchodzi.

    Zapomniałam dodać, że ten ekspres ma nawet angielską wtyczkę. Wcześniej bym się pewnie też bała, ale mieliśmy lata maszynę do gotowania ryżu z angielską przejściówką i w sumie zepsuła się ze starości tzn. nie było już do niej części, a nie ze względu na wtyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm nie ma nic przyjemniejszego niż poranek z zapachem i smakiem pysznej kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodam od siebie, że refubrished nie zawsze jest to sprzęt odtworzony przez producenta, ale często przez "firmę zewnetrzną". Szczerze mówiąc, nie kupiłabym drogiego urządzenia refubrished którego bedę często używać (np.miksera KA), ale coś mniejszego, czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Atria oczywiście przy KA niezbędny jest serwis, a z gwarancji 5 lat sama skorzystałam odsyłając do regulacji łożysk mojego KA.

    OdpowiedzUsuń
  7. JAk c się kupuje małe o niskiej sprzęty to można ryzykować w przypadku Telewizora z 3,5 tys. zł kto będzie ryzykował?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleks, Atria wspominała dokładnie o tym samym pisząc o mikserze KA, więc mamy takie samo zdanie jak ty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń