Gorąąąące czekolady...

wtorek, października 25, 2011


... do picia od Whittard of Chelsea to nie tylko doskonała esencja smaku, ale również sposób na mroźne poranki, chłodne wieczory i chandrę.

W ofercie Whittard of Chelsea znajdziecie różne smaki tych pyszności. W naszej kuchni zamieszkała biała i karmelowa czekolada do picia, a także ta z chili, która posiada oryginalny smak z wyczuwalną nutką pikanterii.

Niestety produkt ten nie należy do tanich, ale jak to niektórzy mawiają za jakość się płaci. Osobiście gdyby nie promocja, w której kupiłam wszystkie 3 opakowania, nie skusiłabym się na wypróbowanie tej marki. Niemniej jednak nie zawiodłam się ani trochę. Ku własnemu zaskoczeniu moim faworytem okazała się czekolada o smaku karmelowym. Chyba najbardziej neutralnym jeśli chodzi o czekoladę.

Najgorzej wypadła czekolada biała, gdyż dla mnie wydaje się być za słodka. Jednak jako odskocznię smakową, a także tym, którzy lubi zwykłą, tabliczkowaną czekoladę białą polecam ten smak. Pewne jest to, że nie skończy się ona tak szybko jak inne :)

Jako zaletę wymienię także opakowanie - proste, ale eleganckie. Przed zakupem obawiałam się, że jedno opakowanie nie wystarczy a długo, ale wg wskazań producenta powinno wystarczyć na 20 porcji słodkiej, gorącej, intensywnej w smaku czekolady do picia.

Czekolady marki Whittard of Chelsea znajdziecie w sklepie AleDrobre.pl

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ah! Albo ze mnie taka gapa albo nigdzie nie ma tych czekolad pitnych na tej stronie! :(

    OdpowiedzUsuń